Добре дошли в нашата аптека!
0 артикула
Категории с падащо меню
Bonus tochki

Nuxe Nuxellence DETOX флуид нощна грижа 50ml

Ние и нашето здраве

Терезиенойл - първа помощ при рани и изгаряния

Рецептата на ТЕРЕЗИЕНОЙЛ е използвана в продължение на векове и предавана от поколение на поколение. Историята на това изключително ефективно лечебно масло е толкова уникална, колкото и документираните успехи, постигнати с него днес. Историята на Терезиенойл започва в далечната 1350г, когато грижата за кожните рани е била сред основните проблеми на хората. Лошите хигиенни условия, превръщали дори малките наранявания или отворени рани в причина за смърт. Не всички можели да се възползват от "медицинска" грижа и затова често се обръщали за помощ към манастирите и народните лечители. Употребата на маслото оставило следа в онези трудни времена - то лекувало наранявания, отворени рани, изгаряния и често предотвратявало фатални усложнения. По онова време, то било едно от малкото достъпни средства за ефективна помощ, а хората го наричали "чудодейното масло". Рецепта на Терезиенойл е съхранена през вековете и до днес билковото лечебно масло се произвежда по стара, неизменно еднаква рецепта. В състава му присъстват 100% натурални продукти - естетвени мазнини и лековити екстракти. Благодарение на натуралните си съставки в комбинация със специални есенции, маслото стимулира естествената способност на тялото да се възстановява и самолекува.  Днес Терезиенойл се превръща в ефективна и изцяло натурална алтернатива на много синтетични препарати и е препоръчвано от специалисти, фармацевти и хиляди потребители, докоснали се до изключителното му действие.            Информация за продукта

Средиземноморска диета

Забравете броенето на калории Средиземноморската диета е една от най-здравословните диети, с която като бонус не ви се налага да броите калории. Сравнена със стандартния режим на хранене, средиземноморската диета включва повече зехтин вместо масло, риба и пилешко месо вместо червено месо и пресни плодове за десерт. Можете да ядете до насита продукти като зеленчуци и бобови храни, да подкрепите здравето си с малко количество ядки., да се наслаждавате на пълнозърнест хляб и вино в скромни количества.   Яжте свежа храна Тайната на средиземноморската  диета и начин на живот е храненето със свежи и сезонни продукти, вместо с обработени. Кажете сбогом на бързото хранене и се насладете на лесни за приготвяне салати, използвайки разнообразие от свежи продукти. Включете спанак,домати и краставици и ги  поръсете със  сирени и маслини без костилка.   Хлябът е ОК Пълнозърнестият хляб  и изделия са основни продукти в средиземноморската диета. Богати на протеини и минерали, тяхното богато съдържание на фибри спомага за здравословен храносмилателен тракт като допринася за нормална чревна перисталтика и растежа на добри бактерии в дебелото черво. Пълнозърнест  хляб или питка със зехтин, хумус или тахан, напълнена със салата е чудесна  идея за средиземноморски обяд.   Мазнините не са забранени Изборът на правилен вид мазнина е ключът към здравословна средиземноморска диета. Намалете количеството на наситени и транс мазнини, които се намират в тлъстите меса, масло и сметана и вместо тях изберете мононенаситени киселини, Тези добри мазнини могат да бъдат намерени в маслини, зехтин, рапично масло и ядки. Те не само добавят вкус към храната, но изследвания показват, че могат да намалят риска от възпаление и други рискове за здравето като артрит, сърдечни заболявания и някои видове рак. Въпреки че са здравословни, зехтинът и маслото от рапица са богати на калории, така че ги използвайте в умерени количества.   Насладете се на голямо меню Някои хора мислят за Средиземноморските ястия като за италиански или гръцки. Този регион, обаче също така включва Испания с кулинарни влияния от Турция, Франция и Мароко, правейки изборът на меню разнообразен и ароматен. Стига да оставите червеното месо и пълномаслените млечни продукти настрани, можете да "Заредите" с пълнозърнести храни, пресни плодове и зеленчуци и нахут, както и с голям набор от билки и подправки.   Подправките са хубаво нещо!   От кориандър и розмарин до чесън и канела, Средиземноморските билки и подправки имат толкова силен вкус, че ще Ви накарат да забравите за солта.За някои билки, като кориандър и розмарин, които са богати на антиоксиданти, може да се каже, че дори допринасят за здравето. Доказателствата са смесени и са необходими още изследвания, но някои проучвания показват, че антиоксидантите могат да увеличат имунитета срещу настинки и дори да имат защитен ефект при някои видове рак.   Храната е лесна за приготвяне Средиземноморската храна често включва малки и прости ястия, нар."мезета". Стилът е небрежен,а приготвянето лесно. Тези "мезета" включват най-често богати на въглехидрати храни (питки хляб), млечни продукти (дзазики или сирене) и зеленчуци като маслини или лозови сърмички. Мариновано пилешко с лимонов сок, чесън и билки, върху шишчета с лук, пипер и домати правят вкусно нискомаслено основно ястие, сервирано със салата и кус-кус.   Виното е хубаво нещо Виното съпровожда вечерята в средиземноморските страни. Умереността е ключът, така че не се изкушавайте да прекалявате с него. Въпреки това има доказателства, че една чаша вино на ден за жените и до две чаши за мъжете може да бъде от полза за здравето на някои хора за по-добро сърдечно здраве. Червеното вино е регионален фаворит, но бялото също се консумира. Като безалкохолна алтернатива се предлага неподсладен сок от грозде.   Храната засища За разлика от някои диети средиземноморската няма да ви остави гладни. Протеинът в ядките засища глада, както и маслините и кубчетата от нискомаслено сирене. Сирената фета и халуми са не толкова маслени колокото сиренето чедър, но чудесно задоволяват вкусовете рецептори.   Отслабване Има много ползи за здравето от следването на диета, богата на плодове, зеленчуци и пълнозърнести храни. Загубата на тегло е само една от тях. Ядките, сирената и маслата отнемат повече време за храносмилане. Добавете към това по-спокойно хранене и ще имате устойчивата диета, която ще ви накара по-лесно да поддържате стройна и здрава талия. Разбира се,  съчетаването на диета с редовна физическа активност е важна част от тайната на успеха.   Ползи за здравето на сърцето Средиземноморската диета е често препоръчвана за поддържане на добро сърдечно здраве. В едно проучване хора със сърдечни заболявания, които са преминали към средиземноморска диета, е по-малко вероятно на получат нов инфаркт или инсулт и по-малко вероятно да умрат от болест на сърцето. Проучванията показват, че диета богата на плодове, зеленчуци и бобови, спомага за предотвратяване на сърдечни заболявания.   Гориво за мозъка Наситените мазнини и транс мазнините са свързани с повредени артерии и възпаления в организма. Здравословните мазнини, които защитават сърцето, са също така добри и за мозъка.Скорошно проучване показва, че средиземноморската  диета може да помогне за подобряване на паметта и мисленето. Така че храненето по средиземноморски начин може би ще бъде най-доброто решение за здравето на вашия мозък.

Житен режим 2015

Житният режим, завещан от Учителя Дънов, започва винаги през февруари 1-3 дни след пълнолуние и продължава 10 дни. За тази година подходящите дати са 5-ти, 6-ти или 7-ми февруари, тъй като луната е в пълнолуние на 4-ти февруари. Целта на житния режим е пречистване на организма и "освобождаване на място" за пролетната енергия. Преди да започнете помолете "да бъдете приети в лечебницата на Природата за 10 дни".   Всеки ден консумирайте: - 100 грама жито грухано (съдържа всички жизненоважни елементи); - три ябълки (за сърцето); - девет ореха (за мозъка); - мед (за кръвта) и лимон; - минимум 1,5 литра преварена вода. Не се препоръчва и минерална  вода. Житото се приготвя от вечерта като се измива много добре и се залива с гореща вода. Може да се постави в еднолитров термос, като водата стигне почти догоре или да се покрие с капак. На сутринта житената вода се изпива  на гладно, на малки глътки. Може за вкус да се добави мед и лимон. Според Дънов житената вода е изключително силен лек за нерви. Житото се разпределя на три равни части и се консумира през деня като към него се добавя по  една ябълка и три ореха. Желателно е около час преди ядене да се изпиват поне по 2 водни чаши преварена вода с мед и лимон.Ако не се пие достатъчно вода, организмът се обезводнява и житният режим се кара много трудно. По време на житния режим не се консумира сол, лимонът може да бъде един на ден, а медът е без ограничение. На десетия ден на обяд се прави захранване,  като към житото се добавя и ангелска супа от картофи и магданоз, подправена с малко сол. И не забравяйте да спазвате даденото от Учителя правило: „Хранете се с Любов и благодарност!”

Книга Шуслерови соли

Scholl Velvet